Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Elektroniczne biuro obsługi klienta

Drukuj
 
poniedziałek, 03 styczeń 2022 14:22
logo euslugi
Informujemy, że Urząd Gminy Złotoryja uruchomił możliwość korzystania z Portalu e-usług w ramach zrealizowanego Projektu „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Krotoszyce, Gminy Złotoryja i Gminy Miejskiej Złotoryja” poprzez korzystanie z dedykowanej strony internetowej – elektroniczne biuro obsługi klienta (e-bok) gminy Złotoryja dostępnej pod adresem https://ebok.zlotoryja.com.pl
Zakres e-usług obejmuje:
E-usługi elektroniczne
Na portalu znajdują się informacje o usługach oferowanych przez Urząd Gminy, aktualne druki, formularze oraz informację do kogo zwrócić się w danej sprawie. E-usługa umożliwia wypełnienie i przesłanie dokumentów elektronicznych do urzędu. Portal wymaga logowania przez Profil Zaufany lub bankowość elektroniczną. W niektórych przypadkach konieczne jest wniesienie odpowiedniej opłaty, jeśli taka obowiązuje w danej sprawie.
E-podatki
Portal umożliwia sprawdzenie zobowiązań podatkowych oraz dokonywanie płatności przez Internet. Portal wymaga logowania przez Profil Zaufany lub bankowość elektroniczną. Logowanie tylko dla właścicieli lub współwłaścicieli nieruchomości. Płatność realizowana jest za pośrednictwem Krajowej Izby Rozliczeniowej.
E-odpady
Portal umożliwia sprawdzenie zobowiązań z tytułu opłat za śmieci oraz realizację płatności elektronicznych. Portal wymaga logowania przez Profil Zaufany lub bankowość elektroniczną. Logowanie tylko dla osób wskazanych na deklaracji za odpady jako właściciel. Płatność realizowana jest za pośrednictwem Krajowej Izby Rozliczeniowej.
E–cmentarz
Portal umożliwia zainteresowanym osobom dostęp do mapy cmentarza, a także wyszukiwanie kwater i grobów.
Status sprawy
Możliwość sprawdzenia statusu sprawy po numerze identyfikacyjnym nadanym dla złożonego pisma.
Zachęcamy do korzystania z portalu i załatwiania wybranych spraw drogą elektroniczną.

wróć na początek strony