Aktualności
Zapisy dla wystawców na XVI Kaczawski Jarmark Bożonarodzeniowy
- Szczegóły
Jarmark odbywać się będzie w godzinach od 12.00 do 17.00.
Mamy do dyspozycji ok. 45 bezpłatnych stoisk. Zapewniamy stolik o powierzchni 1,4 x 0,9 m oraz 2 krzesła. Pozostały wystrój stoiska we własnym zakresie. Miejsce Jarmarku będzie do Państwa dyspozycji w dniu 8.12.2024 r. od godz. 10.00.
Dla wystawców dedykowany będzie konkurs pn. „Najpiękniejsze stoisko na Jarmarku”, w którym komisja wyłoni i nagrodzi I, II i III miejsce oraz jedno wyróżnienie. Uwaga. Ocenie podlegać będą stoiska z potrawami. Szczegóły w regulaminie konkursu.
Aby zgłosić się na Jarmark należy przesłać wypełniony formularz (do dnia 15 listopada br. lub do wyczerpania miejsc) mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą tradycyjną: Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie”, Mściwojów 54, 59-407 Mściwojów.
Aby zgłosić Zespół lub dopytać o szczegóły stoiska należy zadzwonić pod nr tel. 574 -399- 722.
W załączeniu formularz zgłoszeniowy na Jarmark, regulamin konkursu oraz karta zgłoszenia do konkursu.
Informujemy, że projekt „XVI Kaczawski Jarmark Bożonarodzeniowy” finansowany jest ze środków budżetowych Województwa Dolnośląskiego, środków budżetowych Powiatu Jaworskiego oraz środków własnych Stowarzyszenia „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie”.
Wsparcie dla przedsiębiorców po powodzi
- Szczegóły
Oddział ZUS w Legnicy jest w pełnej gotowości w zakresie wsparcia w obszarze ubezpieczeń społecznych, zwłaszcza płatników składek w spłacie należności.
Wsparcie, które realizuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych, dotyczy kilku obszarów:
1) Przedsiębiorcy dotknięci powodzią mogą opłacić składki w późniejszym terminie:
Przedsiębiorcy z terenów objętych powodzią mogą opłacić składki za okres od 1 sierpnia do 31 grudnia 2024 r. w terminie do 15 września 2025 r. Muszą tylko złożyć oświadczenie, że zostali poszkodowani przez powódź. Do opłaconych w ten sposób składek nie będą naliczane odsetki za zwłokę. Więcej informacji odnajdą Państwo na zus.pl - opłata składek w późniejszym terminie.
2) Przedsiębiorcy dotknięci powodzią mogą wystąpić o świadczenie interwencyjne wspierające dalsze prowadzenie działalności gospodarczej:
Celem świadczenia interwencyjnego jest wsparcie przedsiębiorcy w dalszym prowadzeniu działalności. Przepisy określają dokładnie, jakie warunki należy spełnić, aby skorzystać z tego świadczenia. Jako przedsiębiorca otrzymasz świadczenie, jeśli: · poniosłeś szkodę polegającą na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu, bezpośrednio w wyniku powodzi, składników materialnych przedsiębiorstwa, niezbędnych do dalszego prowadzenia działalności gospodarczej oraz · zobowiążesz się do prowadzenia działalności gospodarczej przez co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania świadczenia interwencyjnego oraz · zobowiążesz się do utrzymania poziomu zatrudnienia przez 6 miesięcy od dnia 16 września 2024 r. Więcej informacji odnajdą Państwo na zus.pl - świadczenie interwencyjne.
3) Przedsiębiorcom posiadającym zaległości w opłacaniu składek proponujemy rozłożenie na raty należności z tytułu składek z odroczonym terminem płatności pierwszej raty. Natomiast Ci, którzy już realizują umowę o rozłożenie na raty lub odroczenie terminu płatności mogą wystąpić z wnioskiem o zawieszenie spłaty rat na określony czas lub wydłużenie odroczenia terminu płatności o określony okres. Przedsiębiorcy opłacający składki na własne ubezpieczenia mogą zaś wystąpić do ZUS z wnioskiem o ich umorzenie.
Więcej informacji odnajdą Państwo na zus.pl - Ulgi / umorzenia - ZUS
4) Zapewniamy Państwu dostęp do infolinii w sprawie ulg w opłacaniu składek i w sprawie świadczenia interwencyjnego w godz. 8:00–15:00 w dni robocze, pod nr tel. 33 825 31 34 i 76 876 45 76.
Górskie mistrzostwa Polski tandemów, służb mundurowych oraz amatorów w kolarstwie szosowym - Leszczyna 5 października 2024r.
- Szczegóły
Do pobrania:
Mapka trasy
Regulamin
Formularz zgłoszeniowy
Pomoc prawna Sursum Corda
- Szczegóły
Informujemy, że stowarzyszenie Sursum Corda realizuje projekt powierzony przez POWIAT ZŁOTORYJSKI, w ramach którego prowadzi nieodpłatną pomoc prawną, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz nieodpłatne mediacje.
Celem projektu jest zapewnienie równego dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej na etapie przedsądowym oraz wsparcie mieszkańców w poradzeniu sobie z różnymi, trudnymi sytuacjami życiowymi i formalnymi- przy wsparciu prawników, doradców obywatelskich i mediatorów.
Oprócz świadczenia indywidualnej, darmowej pomocy- prowadzona jest także edukacja prawna, która zmierza do zwiększenia świadomości prawnej społeczeństwa.
Materiały edukacyjne oraz wszelkie informacje są dostępne do pobrania na dedykowanej dla Powiatu Złotoryjskiego podstronie projektowej pod adresem: https://www.sc.org.pl/co-robimy/nieodplatna-pomoc-prawna/nasze-punkty-pomocy/powiat-zlotoryjski-2024/
Ulotka
Plakat
Konsultacje programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
- Szczegóły
Projekt Programu
Formularz uwag
Informacja
- Szczegóły
Obwieszczenie Wójta Gminy
- Szczegóły
Jednorazowy zasiłek powodziowy
- Szczegóły
Wniosek należy złożyć na druku, zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 listopada 2011 r. - załącznik nr 1.
UWAGA: zgodnie z powyżej wskazaną ustawą organ wypłacający zasiłek po jego wypłacie dokonuje weryfikacji prawdziwości danych zawartych we wniosku. Jeżeli wnioskodawca, który otrzymał zasiłek, nie poniósł szkody w wyniku powodzi, organ wypłacający wydaje decyzję o jego zwrocie.
Wniosek może być złożony nie później niż do 30 dni od dnia wystąpienia zdarzenia o charakterze klęski żywiołowej.
Wnioski o powyżej wskazaną pomoc przyjmowane są w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi w godz. 7.00 – 15.00i oraz w Urzędzie Gminy Złotoryja w godz. 7.30-15.30.