Gmina Złotoryja
Fotopułapki na śmiecących
- Szczegóły

Każdy, kto będzie świadkiem podrzucania śmieci, proszony jest o natychmiastowy kontakt z Urzędem Gminy tel. 76 87-88-702.
Teraz rada dla śmieciarzy:
1) Administratorem danych osobowych pozyskanych z fotopułapki jest Urząd Gminy z siedzibą w Złotoryi Al. Miła 4.
2) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art.6 ust.1 lit e RODO i art. 9a ustawy o samorządzie gminnym.
3) Dane osobowe będą pozyskiwane w celu zapewnienia porządku publicznego.
4) Zapisy z fotopułapki będą przechowywane przez okres 3 – miesięcy, a następnie będą automatycznie usuwane.
5) Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo wglądu do danych osobowych oraz ograniczenia przechowywania.
6) Osobie zarejestrowanej przez system monitoringu przysługuje wniesienie skargi do organu nadzorczego, o ile przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
7) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
8) Dane osobowe nie będą podlegały przekazaniu do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
9) Dane osobowe nie będą przekazywane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
Informacje dla rodziców dzieci klas I i przedszkolaków
- Szczegóły
Informacja dla hodowców drobiu
- Szczegóły
Zgodnie z w/w rozporządzeniem do obowiązków hodowców drobiu należy:
1) niezwłoczne oczyszczanie i odkażanie środków transportu wjeżdżających i wyjeżdżających do i z gospodarstw utrzymujących drób, produktów z drobiu, w szczególności mięsa drobiu, środków żywienia , w szczególności paszy, a także ściółki oraz nawozów naturalnych;
2) stosowanie środków bezpieczeństwa biologicznego przez osoby wchodzące i wychodzące do z gospodarstw utrzymujących drób, w celu wykluczenia rozprzestrzeniania się wysoce zjadliwej grypy ptaków tj. wyłożenie mat dezynfekcyjnych przed wejściami, wyjściami, wjazdami i wyjazdami do i z gospodarstw utrzymujących drób oraz odkażanie rąk i obuwia przez osoby wchodzące do gospodarstwa oraz z niego wychodzące;
3) niezwłoczne informowanie przez posiadaczy drobiu właściwego powiatowego lekarza weterynarii o zwiększonej zachorowalności lub śmiertelności lub znacznym obniżeniu produkcyjności drobiu utrzymywanego w gospodarstwie.
Oferta na zadanie publiczne
- Szczegóły
Sesja w styczniu
- Szczegóły

Zawiadamia się, że w dniu 31 stycznia 2020 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej (poddasze) Urzędu Gminy Złotoryja, odbędzie się XVI sesja Rady Gminy Złotoryja.
Porządek obrad sesji obejmuje:
Wprowadzono pierwszy stopień alarmowy (stopień ALFA) oraz pierwszy stopień alarmowy CRP (stopień ALFA-CRP)
- Szczegóły
Stopnie alarmowe zostały wprowadzone w związku z organizacją obchodów 75. Rocznicy wyzwolenia niemieckiego, nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz-Birkenau z udziałem przedstawicieli najwyższych władz państwowych oraz zagranicznych gości.
Zagrożenie wystąpienia ptasiej grypy
- Szczegóły
Z uwagi na podejrzenie wystąpienia wirusa HPAI (ptasia grypa) zachodzi konieczność ochrony stad. W związku z tym przez najbliższy czas drób należy utrzymywać pod zadaszeniem, bez dostepu do naturalnych zbiorników wodnych, uniemożliwiając kontakt drobiu domowego z dzikim ptactwem.
Drób należy poić i karmić w zabezpieczonych przed zakażeniem pomieszczeniach.
Informacja Powiatowego Inspektoratu Weterynarii - Zobacz
Rozporządzenie Wojewody Dolnośląskiego w sprawie zwalczania ptasiej grypy - Zobacz
Program dofinansowania mikroinstalacji fotowoltaicznych - "Mój prąd"
- Szczegóły
Szczegóły programu na jego stronie internetowej - https://mojprad.gov.pl
Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Krotoszyce, Gminy Wiejskiej Złotoryja i Gminy Miejskiej Złotoryja
- Szczegóły

Nazwa Beneficjenta | Gmina Miejska Złotoryja |
Partnerzy Projektu | Gmina Złotoryja, Gmina Krotoszyce |
Wartość projektu | 4 041 780,00 zł |
Dofinansowanie z UE | 3 435 513,00 zł |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Działanie 2.1. E-usługi publiczne |
Zakres projektu obejmuje: 1. Wdrożenie/rozbudowę Zintegrowanego Systemu Obiegu Dokumentów; 2. Wdrożenie e-usług z wykorzystaniem platformy e-PUAP oraz Zintegrowanego Systemu Obiegu Dokumentów; 3. Utworzenie zaplecza technicznego do świadczenia w sposób zautomatyzowany e-Usług publicznych z kompletem e-usług, elektronicznym biurem obsługi interesanta, e-płatnościami, migracjami i wdrożeniem; 4. Modernizację infrastruktury sieciowej wraz z budową serwerowni celem dostosowania do obowiązujących standardów IT; 5. Zakup niezbędnego sprzętu do realizacji usług poprzez Zintegrowany System Informatyczny: komputery, laptopy, serwery, UTM, Backup 6. Uruchomienie przyłączy światłowodowych.
Sepów - przerwa w dostawie wody - 16.01.br
- Szczegóły