Aktualności


Zumba plakat malyGimnazjum w Zagrodnie jest organizatorem charytatywnego maratonu Zumby, który odbędzie się 02.04.2017 r. w sali GOK w Zagrodnie.
W całym powiecie złotoryjskim podejmowane są inicjatywy mające na celu pomoc niewidomej Marysi Soboty z Brochocina - uczennicy Gimnazjum w Zagrodnie. Operacja dająca szansę, na to, że Marysia ujrzy świat kosztuje 100 tysięcy złotych. Rodzina, przyjaciele, znajomi wierzą, że realne jest uzbieranie tej kwoty.
Szansą na Państwa wsparcie w zbiórce funduszy dla Marysi jest właśnie maraton Zumby w Zagrodnie. Wszystkie szczegóły znajdują się na plakacie. Zapisy w dniu imprezy lub telefonicznie: Michał Hołownia – 667 897 693.
 altZ A W I A D O M I E N I E

Zawiadamia się, że w dniu 31 marca 2017 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej (poddasze) Urzędu Gminy Złotoryja, odbędzie się XXVI sesja Rady Gminy Złotoryja w kadencji 2014 - 2018.
Porządek obrad sesji obejmuje:

W harmonogramie wywozu odpadów dla miejscowości Kopacz była podana błędnie data wywozu szkła - była 24.04.2017, a wywóz odbywa się co 2 miesiące więc jest 14.03br i 23.05.br. Za zmianę przepraszamy. Nowy harmonogram - kliknij tutaj
Aleppo pomoc plakat malyOd początku konfliktu na Bliskim Wschodzie wielu ludzi dobrej woli spieszy z pomocą humanitarną ofiarom wojny. Akcja “Dar dla Aleppo” prowadzona jest wraz z Papieskim Stowarzyszeniem Pomoc Kościołowi w Potrzebie, które niesie pomoc w 146 krajach świata, wszędzie tam gdzie wspólnoty chrześcijańskie cierpią w skutek prześladowań, działań wojennych, kataklizmów czy ubóstwa. Wspólnie zbieramy fundusze na odbudowę szpitala i zakup niezbędnego wyposażenia medycznego dla szpitala św. Ludwika w Aleppo.
Odwiedź stronę - dardlaaleppo.pl
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Złotoryi ostrzega przed nieuczciwymi praktykami firm telekomunikacyjnych!
Od początku 2017 r. Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Złotoryi odnotował kilkadziesiąt zgłoszeń dotyczących umów zawartych z obcymi operatorami telekomunikacyjnymi podającymi się za operatorów, z którego usług obecnie korzystali konsumenci.
Kontakt zaczyna się zawsze od telefonicznego przedstawienia nowych, korzystniejszych warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Z rozmowy wynika, że dzwoniący reprezentuje operatora, z którego usług obecnie korzysta konsument.

Podkategorie

Linki do stron internetowych instytucji, organizacji, klubów itp.

Czytaj więcej: Linki