Aktualności


 herb gmina zlotoryja pngZ A W I A D O M I E N I E

W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego związanego z rozprzestrzenieniem się koronawirusa SARS CoV-2 zawiadamia się, że XIX Sesja Rady Gminy Złotoryja zwołana została na dzień 29 kwietnia 2020r. na godz. 10.00 będzie miała charakter zamknięty i odbędzie się w trybie zdalnym
Porządek obrad sesji obejmuje:

Zgodnie z § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz zapewnienia ciągłości funkcjonowania Urzędu Gminy Złotoryja, Wójt Gminy Złotoryja informuje, że Urząd Gminy od dnia 25 maja 2020 r. nadal będzie działał w trybie wewnętrznym i jest zamknięty dla dostępu mieszkańców gminy do odwołania, z wyjątkiem zadań związanych z:
• ewidencją ludności i dowodami osobistymi;
• pomocą społeczną (realizuje Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej);
• decyzjami architektoniczno-budowlanymi, środowiskowymi oraz innymi związanymi z inwestycjami;
• korzystania z wód;
 Zasadą współpracy z tymi wydziałami będzie obsługa bezpośrednia klientów z wyżej wymienionego zakresu zagadnień na parterze budynku Urzędu Gminy Złotoryja, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem urzędu na konkretny termin i godzinę – wymagane będzie aby petent wyposażony był w maseczkę ochronną, rękawice i własny długopis.

Kasa w Urzędzie również będzie nieczynna.
Wszelkich płatności można dokonywać przez Internet, w banku lub na poczcie.

Dni i godziny pracy Urzędu nie ulegają zmianie. Jednakże większość spraw będzie załatwiana drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Dyżury telefoniczne:
• Sekretariat – (76) 87 88 700
• Fax – (76) 87 88 716
• Zagospodarowanie przestrzenne i inwestycje – (76) 87 88 705
• Wymiana źródeł ciepła – (76) 87 88 705
• Geodezja i nieruchomości – (76) 87 88 719
• Gospodarka odpadami komunalnymi i ochrona środowiska – (76) 87 88 702
• Ewidencja ludności – (76) 87 88 714
• Księgowość podatkowa – (76) 87 88 711
• Opłaty za odpady komunalne – (76) 87 88 721
• GOPS – (76) 87 83 021, zasiłki rodzinne – (76) 87 88 720
Adres poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres ePUAP: b393q8pnlb/skrytka
Na parterze Urzędu ustawiona jest skrzynka podawcza, do której można wrzucać wszelkie pisma (bez potwierdzenia ich złożenia).
Gmina Złotoryja przystępuje do przygotowania projektu polegającego na demontażu, zbieraniu, transporcie oraz unieszkodliwianiu azbestu na terenie gminy. Pozbycie się szkodliwego dla zdrowia azbestu pokrywającego dachy budynków jest poważnym problemem wielu właścicieli nieruchomości.
Prace takie może wykonać jedynie specjalistyczna firma.
Przystępując do projektu Gmina chce pomóc właścicielom nieruchomości zmierzyć się z tym problemem.
Istnieje możliwość pozyskania przez gminę dofinansowania w wysokości 70% kosztów tego przedsięwzięcia dla mieszkańców.
Po stronie właściciela nieruchomości pozostanie pokrycie 30% kosztów inwestycji. ( dofinasowanie nie przewiduje wymiany pokrycia dachowego).
Zainteresowani w/w programem winni złożyć deklarację przystąpienia do programu usuwania azbestu w terminie do dnia 30 kwietnia 2020r.. Deklaracje dostępne są w formie elektronicznej poniżej.
Druki deklaracji są również wyłożone w korytarzu przy wejściu głównym Urzędu Gminy Złotoryja Al. Miła 4 (na półce za urną na pocztę).
UWAGA! Termin wykonania zadania nie może przekroczyć terminu 15 września 2020 r.
Deklaracja
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Złotoryi z/s w Wilkowie-Osiedlu informuje, iż w związku z awarią sieci wodociągowej w dniu 17.04.2020r. (piątek) od godz.10.00 do późnych godzin popołudniowych, nastąpi przerwa w dostawie wody w miejscowości Wilków wieś.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy
W związku z koniecznością zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania zachorowań na COVID-19 podajemy wytyczne w sprawie postępowania z odpadami dla osób, które poddane są kwarantannie;
- odpady powinny być segregowane i wrzucane do właściwych pojemników lub worków  (papier, metale i tworzywa sztuczne, bioodpady, odpady zmieszane) ,
- maseczki, i inne środki ochronne stosowane przez osoby zdrowe powinny być uprzednio zebrane w osobnych workach, które po zawiązaniu wrzucać należy do pojemnika/worka na odpady zmieszane ,
- wysoce zalecane jest, aby wiązać szczelnie worki z odpadami – przed wrzuceniem ich do kosza ,
- worków nie należy zgniatać (zapobiegnie to przedziurawieniu worka) ,
- przed i po każdej czynności związanej z pakowaniem / przenoszeniem odpadów używać rękawic ochronnych, myć i dezynfekować ręce.

Podkategorie

Linki do stron internetowych instytucji, organizacji, klubów itp.

Czytaj więcej: Linki